piątek, 11 marca 2016

O mnie

Nazywam się Łucja Sędzikowska, ale mówcie mi Puca. :) Kolekcjonuję lalki i próbuję dla nich szyć. Oprócz lalek lubię również jajecznicę, śledzie, szpinak i beżowy.
Naprawiam lalki ,gdy trzeba robię rerooty, reiponty. Lalek jeszcze się trochę uczę i jak ktoś może dysponuje jakąś wiedzą (o lalkach) podzieli się? Z góry dzięki. :)
                                                                                                                                       
                                                                                                                                                                                                                                                                                   Puca

9 komentarzy:

  1. Robi wrażenie. Tak trzymaj! Czekam na posty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Postaram się częściej publikować posty.:)

      Usuń
  2. :) Masz piękne imię Łucjo :) Miałam kiedyś w grupie dziewczynkę o tym imieniu. Bardzo je lubię. Jest śliczne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Imię wybrała mama. :)
      Też uważam, że fajne, ale jedyny sensowny skrót to Luśka. ;)

      Usuń
  3. Jeszcze może być: Łucjanna, Łusia, Łucyjka, Lucy, żabka :) - znajoma wiedźma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak....
      Żabka, to chyba jak obleje test z polskiego i mnie w tą żabkę zmienisz...
      [IRONICZNY UŚMIECH IRONICZNY UŚMIECH]

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. W domu mówią na mnie ,,Ptaszysko'', że względu na pewną historię , którą kiedyś na pewno opowiem...

      Usuń
    2. będę skwapliwie wypatrywać...

      Usuń

Skomentuj!
Podziel się swoim zdaniem!
Nawet anonimowo!
Ja nie gryzę, tylko połykam w całości! ;)