czwartek, 24 marca 2016

Zosia i Nikola + mini sesja Stefani

Mam dużo Evinek. Ale wybrałam tylko dwie na sesje.

Sesja miała być w plenerze, ale...  Zaraza. Choroba. Wirus. Zaraźliwe zarazy.

Tiiiiiaaaaa......

Ale do rzeczy. Sesja była - to była. Lecimy:

                                                                                  To Nikola.

                                                                                     A to Zosia.

                                                                                   A to Stefania.


                                                                                                        Jeeej!


                                                                         Pan Królik.


A tu mojego palca widać na zdjęciu!   Ten to zasze chce być w centrum wydarzeń!

                                                               Ta, to wszędzie wlezie...

Jakie ładne kwiatki...

Co by tu spsocić...?




Zosia pożyczyła buciki od Nikoli:






                                                  Stef na szczęście pilnuje dziewczynek...

                                                           Ale poszła zrobić makijaż...


                                                                     Cio tam jest?

No, cio tam jest?



 A teraz kilka fotek na pożegnanie: 




                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Stefania już zrobiła makijaż, a to jej mini sesja:

Po makijażu, czas na fryzurę:

A miała być mała, niewinna mini sesja - zapowiedź kolejnego posta...

A wyszedł tasiemiec z którego ciągle, i to ciągle usuwałam zdjęcia...

Kocham ją fotografować!           (no, w końcu jest modelką... ale ciii)

                                                                                                   Puca

17 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i lalki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i witam na moim blogu. :) Życzę miłego pobytu! :)

      Usuń
  2. Maluchy urocze, ale ta Stefania... co za piękność! I w dodatku RUDA! Wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Stefania to basic jeans 04-002 black label. Też mam sentyment do rudych. ;)

      Usuń
    2. Zazdroszczę panny... Bardzo :) Cudna!

      Usuń
    3. Moja jedyna prawdziwie kolekcjonerska. ;)

      Usuń
  3. Śliczne ujęcia maluchów - małe jest słodkie:))
    Jednak ruda wymiata - boska jest:)(kocham rudzielce)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. :) Sesję robiłam na balkonie w kuchni. ;)
    A Stefcia to moja jedna z ulubionych lalek. :)
    Acha, i zapomniałam dodać - witam na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rude jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, takiej Stefani chce mi się od lat!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z dwóch Basic, które udało mi się zobaczyć na żywo. Na półce w sklepie była jeszcze 07-002. Niestety, spóźniłam się na zakup. :(

      Usuń
  7. zielonowłosa Kruszynka - do schrupania ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosia, to jakaś zwykła chińszczyzna za 5 zł. Chyba z 2008 z kiosku Ruchu...
      Ale fajna rusałka, nie?

      Puca

      Usuń
    2. oj, fajna - cena to sprawa teraz nieistotna -
      a rusałki, nimfy, syreny czy elfy - lubię :)

      Usuń
  8. Te twoje maluchy są bardzo urocze. W mojej kolekcji posiadam tylko trzy Kelly, niestety nie mam żadnej Evi na stanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zawsze ubolewam, że nie mam Kelly, a za to pełno Evi. ;)

    Pozdrawiam i witam na blogu.
    Puca ;)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj!
Podziel się swoim zdaniem!
Nawet anonimowo!
Ja nie gryzę, tylko połykam w całości! ;)