środa, 20 kwietnia 2016

Tereska w trochę innej odsłonie

Dłuuugo mnie nie było...

Ale jestem. : )

Już! Nareszcie! Jestem!


Dobra, nie będę dłużyła - mało kto to lubi - przejdę do fotek:


Aha, i jeszcze jedno; Podkład do zdjęć:







Dobra, to jedziemy:









Wklejając to, nie znałam jakości tego zdjęcia.





I co? Pewnie myślicie, że lalkę ręką trzymam? Ooo nie...








A teraz pewnie powiecie, że u góry ją trzymam? Otóż nie. a oto twarde dowody:









No, tak, miałam napisać o Stef, tak chcieliście...
Ale nie mogę! Ludziska nie mogę! Jeszcze nie! Już Dwudziesta!



P.S.  Jak się wam lalka / zdjęcia / stylizacje / piosenki / cokolwiek nie podoba, to PISZCIE! PISZCIE O TYM W KOMENTARZACH!

27 komentarzy:

  1. Wszystko się podoba! :) Najwidoczniej w Twoim Lalkowym Świecie prawa grawitacji nie istnieją! JAK ONA STOI? Jak robię fotostory, to mnie czasem szlag trafia. Wszystkie się kładzie na ziemi! Wodzu najczęściej... a Twoja Lala w szpilach... se stoi!
    Jak zobaczyłam u siebie miniaturkę z teledysku do "Over the rainbow" myślałam, że poświęciłaś post pamięci Israel'a "IZ" Kamakawiwo'ole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :)
      Prawa grawitacji istnieć - istnieją. Też się zdziwiłam, że stoi. Przewróciła się dopiero gdy pisałam posta. :O
      Sorry, że post o nim nie był, a chciałabyś? Piosenkę wstawiłam dlatego, że bardzo mnie poruszyła - jak i teledysk.

      Ku pamięci IZ'a:
      ( ' ) [ ' ]

      Usuń
    2. Oj nie, nie. Lepiej o takich smutnych rzeczach nie pisać. Piosenka jest bardzo wzruszająca. Zawsze mi się kojarzyła z bajką "Czarnoksiężnik z Oz" ale jak usłyszałam wersję Iz'a - smutno mi się kojarzy.

      Usuń
  2. Widać tajemne siły istnieją, jako rzecze znajoma wiedźma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo, kiedy działa magia, a kiedy fizyka kochana wiedźmo. W tym przypadku, zdecydowanie widzimy działanie tajemnych sił...

      Usuń
    2. Piosenka bardzo poruszająca. Słuchałam ją późną nocką, kiedy świecił księżyc, a duch wuja Leona hulał za oknem... - znajoma wiedźma

      Usuń
  3. Jedna z moich ukochanych piosenek:)
    Gorąca dziewczyna z tej Tereski:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Taka gorąca laseczka, co niczego się nie boi, nie?

      Usuń
  4. panienka ma przecudną, nostalgicznie
    kojącą twarzyczkę - kapelusik dodał
    jeszcze łagodności tym dużym oczętom!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony łagodna, z drugiej ostra...
      Taka rola stylizacji...

      Pozdrawiam, Puca

      P.S. Witam na moim blogu. : )

      Usuń
  5. piosenka PIĘKNA!!!

    Wielki Wojownik z delikatnym głosem :DDD

    chętnie poczytam, posłucham pooglądam -
    jeśli zdecydujesz się na post poświęcony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba.
      Co do posta poświęconego, to nawet nie będę wiedziała co napisać...

      Puca

      Usuń
    2. wydawało mi się, że chcesz napisać o tym pieśniarzu - ale może to mylne wrażenie...

      Usuń
  6. No proszę jaka sesja z prawami fizyki w tle ;-) Laleczka cudna :) Podoba mi się jej kapelusz, butki i torebka z kotkiem :-) Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję w moim imieniu, i imieniu Tess. ( stoi za mną, i czyta komentarze ;) ) Co do stylizacji, Tess powiedziała, że mam ją ubrać na różowo, a reszta to już praca stylizacja ;). Butki dostałam jak byłam mała, torebka i spodnie , są z dodatku ubranek do Fashionistas 2012, staniczek szyła moja mam...yyy...ja ;) w te wakacje. Kapelusz uczyłam w tym roku, oglądając ,, Puaro''. ;)
      Ja r ó w n i e ż pozdrawiam!!!!

      Usuń
  7. Lalki ubrane w taki róż budzą we mnie wielki sentyment, tym bardziej Tereski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie będę częściej tak ubierać Teresę. :)
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dookoła domu wszędzie tylko pole, pole i pole...

      Serdecznie pozdrawiam. : )

      Usuń
  9. Pewien Twój bliski krewniak pyta, czy Twoje lalki chętnie powitałyby koleżankę ze Szkocji? Mała Szkotka ma ochotę Was odwiedzić i zostać na dłużej - znajoma wiedźma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkotka już przyjechała. (albo raczej 8 Szkotek)dobrze się u nas czuje. :)

      Usuń
  10. Droga Łucjo, informuję, że nominowałam Cię do zabawy Liebster Award. Po szczegóły zapraszam na mój blog - przy poście dotyczącym Cedar Wood :-) Pozdrawiam i będę czekać niecierpliwie na Twoje odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! To dla mnie wielki zaszczyt. :)

      Usuń
  11. Za oknem bajeczne widoki.. a Twoja śliczna panna, budzi nostalgię, sentyment, taka rozmarzona, radosna, w tym świetnym kapeluszu!
    Pozdrawiam serdecznie >^.^<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) ,,Śliczna Panna" też dziękuję. ;) Witam na blogu - życzę miłego pobytu.

      Usuń
  12. Bardzo ładna sesja. Podoba mi się jej ubranie, szczególnie kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Pozdrawiam i witam na blogu (chyba, że już witałam). :)

      Usuń

Skomentuj!
Podziel się swoim zdaniem!
Nawet anonimowo!
Ja nie gryzę, tylko połykam w całości! ;)